luni, 12 aprilie 2010

GHIMBAS TIBERIU

Inscriere in data de 11.04.2010 – "George Enescu" Sinaia

FOTOGRAFIA NR. 1
Titlu: 315  ani de religie si istorie la Sinaia
Data: 10.04.2010
Comentariu: Manastirea Sinaia, supranumita ,,Catedrala Carpatilor ‘’, reprezinta identitatea istorica a oraşului meu si  locul unde au aparut primele asezari omenesti. Sunt mandru pentru ca fara istoria ei,  Sinaia nu ar avea un prezent si un viitor. M–a impresionat Clopotnita.

FOTOGRAFIA NR. 2
Titlu: Muntii Bucegi vegheaza Sinaia
Data: 10.04.2010
Comentariu: Iubesc muntele meu drag pentru ca imi ofera atatea lucruri minunate: vara, excursii de neuitat  pe carari serpuitoare, aer curat si iarna, anotimpul meu preferat, multa adrenalina la schi. Partie !!!

FOTOGRAFIA NR. 3
Titlu: Amprenta ,,artei contemporane’’ este dureroasa,  din pacate
Data: 10.04.2010
Comentariu: Marturii ale istoriei orasului meu, bancile de piatra construite de catre Carol I acum 100 de ani, pentru odihna turistilor iubitori de munte, sunt sufocate si degradate azi de lipsa de civilizatie si de ignoranta  contemporanilor mei.

Niciun comentariu: