miercuri, 7 aprilie 2010

GHERGHE LIDIA

Inscriere in data de 29.03.2010“Mihail Cantacuzino” Sinaia

FOTOGRAFIA NR. 1
Titlu:
Orasul piticilor
Data:
26.03.2010
Comentariu: Parcul Ecaterina Teodoroiu, paradisul oamenilor mici ai Azugii, locul jocurilor si al inocentelor zambete. Pentru oamenii mari e de ajuns sa priveasca pentru a redeveni iar copii.

FOTOGRAFIA NR. 2
Titlu:
Azuga, orasul meu de suflet
Data: 26.03.2010
Comentariu: Un oras aproape de natura, oras al inimii mele…locul unde am petrecut toata copilaria mea si unde sunt cele mai de pret persoane pentru mine –Azuga, orasul meu de suflet

FOTOGRAFIA NR. 3
Titlu:
Drumul infinit
Data: 26.03.2010
Comentariu: Un drum nesfarsit, un drum cunoscut-aceleasi case, aceiasi oameni aparati de munti, in care timpul parca s-a oprit.El este martorul tacut al istoriei, al formarii orasului Azuga.

Un comentariu:

Anonim spunea...

vecina intra pe id asta ca sa iti zic ceva : byca_azuga2008